EL MON A RAC 1


Aquest matí als voltants de les vuit , circulant per la Avinguda de la Meridiana enfilant la sortida de Barcelona cap a la meva ruta diaria del Valles., plé de melangía i resignació, he notat de sobte com el cor em feia un sotrac., i es que ,escoltant la radio ( com tots el dies), i sort d´aixó amics.!, sento que fan menció del meu Blog......... hostia ! quina sorpresa mes agradable , estic escoltant bé ? costa de creure...... , quina manera de començar el día mes planera , ( no es possible !) dediquen un petit comentari, anomenant SENTIR EL BLUES com a blog de referencia pels amants del génere etc. ....després de passar tot el mati sense treurem´ho del cap i encara no refet del tot., al arribar a casa em disposso a entrar al meu Blog , per Mozilla,., i veig que la referencia d´avui no es la primera., sino que justament un día de trist record per a mi com es la mort de la mare el 29 de setembre de 2008, ja es va citar el meu Blog per antena amb música inclosa i com a comentari citant referencies que jo feia al voltant de Louisian Red., ( aquest dia no vaig escoltar.ho en directe). i penso .... Quina sort ! ...... Doncs res., des d´aqui el meu agraiment a tota la gent que fa aquest programa , els estaré agrait tota la meva vida per el seu reconeixament a la meva modestísima col.laboració a que aquest tipus de música no caigui en l´oblit , hans al contrari que les noves generacions el coneguin i es puguin interessar en veure com aquesta música en aparença tant simple i repetitiva forma la base de la gran majoría de temas de tots els estils de la música actual que es poden escoltar en el mon. Repeteixo, gracies., a Jordi Basté i a tot el seu equip de col.laboradors., perque esteu aconseguint que els matins de la famosa crisi dels NINJA.., siguin molt mes suportables Molt agraït ... . Salut !!!! .per tots . Mandonguilla Blues

Comments

Anonymous said…
Moltes felicitats Mandonguilla Blues!!!

Ets un referent en el coneixement del Blues a Catalunya. Anims i a seguir omplint les nostres vides de bona música :)
Gracies company !! ja saps..... sense el vostre suport el camí sería molt mes feixuc.
SALUT I BON BLUES !!

ENTRADAS MAS VISTAS ÚLTIMOS 30 DIAS