PATRICK ZIEGLER





Pianista alemany que es mou principalment per el seu País. Tenim poca documentació certament, entrant al seu lloc web el podreu conéixer millor, encara que repetim, no sembla un home que li agradi molt lo mediátic ........ proximamente estará en : 
Beaune Blues Boogie 2014
---------------------------------------------------------------
El 1989, vaig veure la llum del dia a Heidelberg. Gairebé cada dia creuava per a mi llavors ritmes incomprensiblement fascinants i sons del blues a la meva llar. Poc després vaig escoltar per primera vegada les gravacions de Katie Webster, Axel Zwingenberger i Vince Weber. Aquest tipus de piano em va prendre molt, així que va començar a l'edat de 6 anys a fer-ho per un mateix. Després de diversos mestres es  desesperesin amb  mi, perquè no vaig mostrar cap interès a fer música per a partitures, estava improvisant  d'oïda. A l'octubre de 2013 vaig tenir l'honor amb el Premi de boogie-woogie alemany PINETOP.

Patrick ZIEGLER Web. 

Os ofrecemos el video grabado en la entrega del premio citado, aunque la aparición de Patrick al final es breve, y no se le vé muy bien...... Esperamos mas noticias ......... 

Comments

ENTRADAS MAS VISTAS ÚLTIMOS 30 DIAS